Begin 1900 stond New York City vol met duizenden gloeiende neon art reclames. Ze waren een nieuwe uitvinding in die tijd, en iedereen wilde er een hebben. Bedrijven gebruikten ze om reclame te maken voor hun waren, en de mensen stroomden toe om de felle lichten te zien. Toen elektrische verlichting steeds gewoner werd, raakte het neonbord uit de mode. Maar nu maken ze een comeback! WAAROM MAKEN NEONRECLAMES EEN COMEBACK? Er zijn een paar redenen voor de heropleving van neonreclames. Ten eerste worden ze gezien als nostalgisch en cool. Ze herinneren mensen aan een tijd waarin alles eenvoudiger was en het leven langzamer ging. Bovendien zijn ze uniek en opvallend, waardoor bedrijven zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. En tenslotte zijn ze energiezuinig, wat belangrijk is in de huidige milieubewuste wereld.
HOE GEBRUIK JE EEN NEONBORD IN JE BEDRIJF? Als je overweegt een neonbord in je bedrijf te gebruiken, moet je met een paar dingen rekening houden. Ten eerste moet je beslissen welke grootte en vorm je wilt hebben. Daarna moet je er een locatie voor kiezen. Als je dat gedaan hebt, kun je beginnen met winkelen voor je bord! Er zijn genoeg online retailers die neonborden van hoge kwaliteit verkopen tegen redelijke prijzen.
Neonborden maken een comeback! Ze worden gezien als nostalgisch en cool, wat bedrijven helpt zich te onderscheiden van de concurrentie. Als je erover denkt er een in je bedrijf te gebruiken, zijn er een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Eerst moet je beslissen over het formaat en de vorm. Daarna moet je er een locatie voor kiezen. Als je dat gedaan hebt, kun je beginnen met winkelen voor je bord! Bedankt voor het lezen!
|
